Mijn liefde voor Luik is groot, ik kom er al jaren en hou van de sfeer. Luik heeft zoveel te bieden dat Nederlanders niet weten. Het is een stad met een rauw randje maar zo de moeite waard. Schoonheid in het historisch centrum, de Maasboulevards, de volkswijken. Cultuur in de bijzondere musea en theaters. Nu de tram eindelijk rijdt een hele verbetering en er zijn al vele delen in de stad opgeknapt maar de sfeer blijft top. Culinair heeft het ook voor ieder iets te bieden. het heeft alles in zich voor een goede citytrip. De art-deco gebouwen, de stegen en bekijk eens alle bruggen van naderbij. Wat te denken van het station? een authentieke Belgische kroeg is overal te vinden en ook daar voel ik me thuis. vele speciaalzaakjes zoals ambachtelijke slagers en chocolatiers. Drink een Peketje en geniet!
Of kom met me mee voor een toertje!